Ενημέρωση

Ο Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) στον Αθήνα 9,84




Για το Μητρώο των Online Media, τους εργαζόμενους στα ΜΜΕ αλλά και για τη διαφήμιση στο Ιnternet μίλησε ο κ. Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) και Πρόεδρος της 24MEDIA την Τετάρτη 8 Μαρτίου, στο ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9,84.

Συγκεκριμένα ο κ. Μάρης δήλωσε για το Μητρώο των Online Media: “Επί της αρχής θεωρούμε ότι είναι μία σωστή κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση. Έχει επιχειρηματική διάσταση και δεν αφορά το σύνολο του διαδικτύου. Αφορά τις ενημερωτικές ιστοσελίδες που λειτουργούν υπό επιχειρηματική ταυτότητα”, ενώ τόνισε πως είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να δηλώσουν τη φύση του προσωπικού και τη σχέση εργασίας με την εταιρία.

Επιπλέον, σχολίασε τη στάση της ΕΣΗΕΑ ως παγκόσμια πρωτοτυπία, απέναντι στους δημοσιογράφους που εργάζονται στο διαδίκτυο καθώς η δραστηριότητά τους δεν αναγνωρίζεται.

Μιλώντας για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο επισήμανε πως μέχρι τώρα δεν προβλεπόταν να διοχετεύεται διαφήμιση στο διαδίκτυο ενώ για την κρατική διαφήμιση, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Η Γενική Γραμματεία δεσμεύτηκε ότι από σήμερα θα στείλει ενημέρωση της πρωτοβουλίας σε όλες τις υπηρεσίες”. Καταλήγοντας και αναφερόμενος στα ποσά που καταναλώνονται στο διαδίκτυο υπενθύμισε πως υπολογίζονται περίπου στα 200 εκατομμύρια ευρώ εκ των οποίων μόνο τα 30 εκατομμύρια διανέμονται σε ιστοσελίδες που απασχολούν εργαζόμενους στην Ελλάδα ενώ πάνω από το 80% αφορά οργανισμούς όπως η Google και το Facebook που δεν δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, δεν πληρώνουν αντίστοιχους φόρους και εισφορές. Χαρακτηριστικά σχολίασε: “Το φαινόμενο είναι γενικό, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί εύκολα. Είναι αθέμιτος ανταγωνισμός, ισοπεδωτικός που γίνεται όλο και πιο έντονος. Μιλάμε για την κυρίαρχη τάση και πρέπει να γνωρίζουν όλοι το τι συμβαίνει”.

 

Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα δικαιολoγητικά, για να γίνετε μέλος της ΕΝ.Ε.Δ.
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ
Video
We blend the strategic with creative
Video
Παρουσίαση του Κώδικα Δεοντολογίας Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης